Вчитель року 2019



Інформаційна картка *
учасника Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»
у номінації «Французька мова»
 

Прізвище, ім’я, по батькові
Петренко Вікторія Дмитрівна
Посада
вчитель французької мови
Місце роботи (найменування закладу освіти відповідно до статуту)
Запорізька спеціалізована школа I-III ступенів №40 з поглибленим вивченням англійської мови Запорізької міської ради Запорізької області
Освіта (найменування закладу вищої освіти, рік закінчення навчання)
Запорізький державний університет, 1995р., філолог, викладач французької мови та літератури
Самоосвіта (за останні 3 роки)
семінар «Регіональний день 2.0 для вчителів французької мови Запорізької області» (вересень 2018 р.),
X Міжвишівська студентська науково-практична конференція" Різдвяні студентські наукові читання" (2017),
конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН – науковий керівник (2016, 2017, 2018),
публікація у збірнику «Різдвяні студентські наукові читання» на тему «Лексико-граматичний аналіз промови кандидата на пост президента Франції Емманюеля Макрона» - науковий керівник (ЗНУ, 2018),
семінар-тренінг «Етика спілкування сучасного вчителя» (2017),
семінар-тренінг «Профілактика насильства в шкільному середовищі» (2017),
семінар-тренінг «Сучасні технології та методики навчання іноземних мов на перехресті культур і цивілізацій» (2016),
семінар на тему «Les compétences communicatives, laudition et la préparation aux examens basées sur les manuels de «Clé International» (2016),
навчання за Міжнародною Програмою «рівний-рівному» щодо здорового способу життя серед молоді України» при ДОІППО (2015),
курси підвищення кваліфікації вчителів французької мови при ЗОІППО (грудень 2015)
Загальний стаж роботи
28
Педагогічний стаж
20
Стаж роботи у даному закладі освіти
3
Кваліфікаційна категорія
І категорія
Педагогічне звання            
(за наявності)
немає
Науковий ступінь                      
 (за наявності)
немає
Посилання на Інтернет-ресурси, де ви представлені (за наявності)
Посилання на відеорезюме**

Посилання на відеозапис уроку

Посилання на самоаналіз/план уроку

Посилання на додаткові матеріали до уроку /дидактичний матеріал чи інше/. (за потребою учасника)

Педагогічне кредо
«Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху вперед, то неминуче починається відставання» 
                                    В.О. Сухомлинський

Педагогічний портрет
(обсяг – до двох сторінок)

Виконується у довільній формі. Бажано висвітлити такі питання: у чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка; які інноваційні освітні практики Ви застосовуєте; що би Ви змінили або вже змінили в організації освітнього процесу; чого прагнете навчитися; які Ваші інтереси, захоплення?

У чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка?

Педагогічною ідеєю досвіду є сприяння набуттю учнями досвіду діяльності: навчально-пізнавальної, практичної, соціальної; формуванню в учнів стійкої мотивації у вивченні французької мови.
Також я залучаю учнів до використання інформаційно-комунікаційних технологій у пошуковій роботі та створення власних комп’ютерних презентацій, що сприяє розширенню активної лексики та формування самостійності.
За умов інтерактивного навчання всі діти в класі отримують можливість висловлювати свою думку, мають час подумати, обмінятись ідеями з партнером, а потім озвучити свої думки перед класом. Така робота сприяє розвитку навичок спілкування, вміння висловлюватись, критично мислити, спільно виробляти рішення.

Які інноваційні освітні практики Ви застосовуєте?

Я практикую проведення інтегрованих уроків, оскільки вважаю, що так краще і доступніше пояснити дітям на практиці, що французька мова не просто окремий навчальний предмет, а засіб передачі знань та інформації. Цей тип уроку вимагає великої підготовки вчителя і дітей, починаючи з базових знань того предмету, який інтегрується з французькою мовою, закінчуючи правильним добором видів діяльності, які б допомогли розкрити потенціал дітей з обох предметів. Моя перевага як вчителя в тому, що на уроках французької мови я відкриваю перед учнями аспекти з різних сфер життя, поєднуючи знання мови та літератури, частково географії, історії, країнознавства, музики та основ здоров’я.
Низку додаткових можливостей для мене і для учнів розкриває позакласна робота з французької мови, робота з обдарованими дітьми. Грамотно організована і проведена позаурочна робота систематизує та вдосконалює набуті знання і навички, розвиває комунікативні компетенції, допомагає розкрити вміння і таланти учнів. Завдяки цьому мої учні є переможцями ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України, переможцями обласного конкурсу поетичного перекладу, районної Олімпіади з французької мови. Учні беруть участь в цікавих марафонах, у Днях відкритих дверей у французькому культурному центрі «Альянс Франсез», у студентських конференціях, є публікація у збірнику Запорізького національного університету.

Що би Ви змінили або вже змінили в організації освітнього процесу?
Я вважаю, що необхідні зміни в змісті навчання – його осучаснення, розвантаження від другорядного матеріалу, досягнення більшої фундаментальності й водночас практичної спрямованості. Що стосується сучасного вчителя, хотілося б навести слова В.О. Сухомлинського: «Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху вперед, то неминуче починається відставання». Тому, розуміючи виклики, які кидає нам сьогодення, потрібно намагатися опановувати нові технології навчання, шукати і підбирати оптимальні форми та методи для реалізації основних цілей у навчанні підростаючого покоління.

Чого прагнете навчитися?
Моє прагнення – успішно закінчити онлайн-курс за програмою PRO FLE та отримати сертифікат.

Які Ваші інтереси, захоплення?
Основне моє захоплення – це французька мова та робота з дітьми. Але крім цього я люблю проводити час зі своєю сім’єю та дивувати їх своїми кулінарними шедеврами.



* Формат інформаційної картки не змінювати
** Для учасників третього туру













Немає коментарів:

Дописати коментар